Hvězdný Johnny Depp si během let vybudoval jméno představitele originálních, excentrických postav. V poslední době se ale stává karikaturou sebe sama. Střídá čím dál křiklavější kostýmy a grotesknější grimasy, humor a vtip se však vytrácí do neznáma. Deppův nejnovější film Mortdecai: Grandiózní případ, který dnes přichází do českých kin, v tomto ohledu dosahuje nového dna.

Mortdecai: Grandiózní případ je globální eskapádou, kdy kromě hrdinova rodného Londýna v rychlém sledu navštívíme Asii, Moskvu i Los Angeles. Obchodník a podvodník s uměním Charlie Mortdecai (Johnny Depp) dluží britské královně hodně peněz na daních. A tak když zmizí vzácný Goyův obraz, hrdinovi nezbývá než kývnout detektivovi Martlandovi (Ewan McGregor) na spolupráci. Při dobrodružném hledání plátna, po němž pase ruský oligarcha, americký sběratel i zapálený revolucionář, Charliemu pomáhá sluha Jock (Paul Bettany), ale i manželka Johanna (Gwyneth Paltrowová).

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

• Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.