Od naší zpravodajky z USA

Potkat na pittsburghské Euclid Avenue někoho s bílým balíčkem a kolou v ruce není nic výjimečného. Ale zatímco ještě před třemi týdny z papíru svítilo mezi jiným i jasné červeno-žluté logo McDonald's, dnes zhruba polovina zákazníků, kteří si jídlo berou s sebou, opouští místní pobočku největšího fastfoodového řetězce s objednávkou zabalenou do pytlíku ozdobeného pouze anonymním hamburgerem. McDonald's se snaží přilákat zákazníky na nové obaly, které jim umožňují jejich slabost pro rychlé občerstvení skrýt.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se