Happy end, v nějž vyústil dlouhý boj s ústeckou radnicí o osud divadla Činoherní studio, pokračuje další kapitolou. V úterý večer začíná žít Galerie Hraničář v bývalém stejnojmenném kině, novém sídle Činoherního studia. Plán umělců kolem spolku Činoherák Ústí proměnit Hraničáře ve veřejné místo setkávání na komunitním principu se postupně naplňuje.

Jedním z těch, kdo stáli u zrodu sdružení, je umělecký ředitel Hraničáře, pedagog ústecké Univerzity J. E. Purkyně a výrazný multime­diální umělec Richard Loskot. Nová galerie také zahajuje jeho výstavou nazvanou Komplexní obraz. Třicetiletý autor upravil pro Ústí nad Labem, kde žije od dětství, svůj projekt nazvaný Barva je to, co není, který zvítězil v divácké anketě časopisu Respekt doplňující Ceny Jindřicha Chalupeckého 2014.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.