Když potkáte Eliu Cmírala, nemáte dojem, že si povídáte se známým skladatelem filmové hudby. Do okamžiku, než se rozhovoří. O hudbě mluví s nesmírným zaujetím, stejně jako o práci v Hollywoodu, která ho zjevně naplňuje. V poslední době skládá hudbu asi ke třem filmům ročně. Když o něm nedávno Petr Kaňka natočil film Elia Cmíral – Part 1, představil hudbě oddaného muže, který odešel ze socialistického Československa nikoli za lepším životem, ale proto, aby mohl realizovat své sny. Což se mu povedlo. Vrcholem jeho dosavadní kariéry byl soundtrack k filmu Ronin režiséra Johna Frankenheimera, kde jeho hudba doprovázela spektakulární akční thriller plný automobilových honiček v Nice a Paříži.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.