Na moskevském výstavišti vyrostlo v prosinci největší umělé kluziště světa. Tamní půjčovnu bruslí vybavila svými modely česká společnost Botas. Jde o nejčerstvější příklad toho, že sport má hrát u tradiční tuzemské značky znovu důležitější roli. V posledních letech se výrobce obuvi ze Skutče u Pardubic zaměřil na módní kolekci Botas 66. K výraznému ekonomickému úspěchu to ale nevedlo. Botas skončil loni ve ztrátě čtyři miliony korun, v roce 2012 to bylo 12 milionů. "Mírnou ztrátu očekáváme i za letošek," konstatuje ředitel Botasu František Nestával.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.