Ochrana spotřebitele se u nás díky změnám v legislativě, přísnějšímu dohledu, ale také větší pozornosti médií zlepšila. Část obchodníků nicméně nadále vymýšlí triky, jak vydělat na zákaznících, a vykládá si zákony po svém. Kdo se chce vyhnout zbytečným problémům, zejména s dodáním zboží, ale také s reklamací, měl by proto věnovat zvýšenou pozornost prevenci. Tedy hlavně výběru seriózní prodejny nebo e-shopu, kde hodlá nakupovat. Varovat by ho měly zejména podezřele nízké ceny nabízeného zboží nebo služeb a samozřejmě řada stížností na webu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se