Ochrana spotřebitele se u nás díky změnám v legislativě, přísnějšímu dohledu, ale také větší pozornosti médií zlepšila. Část obchodníků nicméně nadále vymýšlí triky, jak vydělat na zákaznících, a vykládá si zákony po svém. Kdo se chce vyhnout zbytečným problémům, zejména s dodáním zboží, ale také s reklamací, měl by proto věnovat zvýšenou pozornost prevenci. Tedy hlavně výběru seriózní prodejny nebo e-shopu, kde hodlá nakupovat. Varovat by ho měly zejména podezřele nízké ceny nabízeného zboží nebo služeb a samozřejmě řada stížností na webu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.