Režisér Peter Jackson bezesporu umí s týmem z Weta Production v zádech některé věci líp než jeho kolegové: úchvatné scenerie, propojit spektakulární výpravnost s intimním příběhem postav, epické bitevní scény. V závěru trilogie Hobit s podtitulem Bitva pěti armád, jenž měl ve čtvrtek českou premiéru, ale z výjimečné palety, kterou Jackson využil pro stvoření filmové verze fantastického světa J. R. R. Tolkiena, zůstaly hlavně ony bitvy. Zkušený Peter Jackson natáčející víceméně na autopilota dovedl výpravu Bilba Pytlíka a trpaslíků do konce. Finále je z dílů divácky nejvstřícnější a nejatraktivnější, ale chybí mu skutečný moment úžasu. Jackson se loučí se Středozemí s pompou a rutinně zároveň.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Pán prstenů byl profesionálně a nejspíš i osobně vysněný opus magnum režiséra Petera Jacksona.
  • Hobit je naopak projekt poháněný čistým pragmatismem, nikoliv vášní.
  • Tentokrát se režisér loučí se Středozemí s pompou a rutinně zároveň.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.