Monumentální světelné brány a jejich zrcadlení vytvořily v nové inscenaci Dokonalé štěstí aneb 1789 na jevišti pražského Národního divadla iluzi nekonečného prostoru, který se po "skleněné" lávce přelévá až do hlediště. Scénografie Martina Chocholouška je vlastně surreálnou výtvarnou instalací, jíž dominuje obří slon na pavoučích nohách. Její světelné a jiné proměny dokážou během dvouapůlhodinového představení zcela zaměstnat divákovu pozornost. A to se uprostřed ní pokouší režisér Vladimír Morávek s více než třemi desítkami účinkujících herců, bubeníků, akrobatů i dětí a za mnohohlasého zpěvu Marseillaisy ještě různými divadelními kejklemi polapit ducha Velké francouzské revoluce.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.