Na přelomu roku s uspokojením odškrtneme dosažené cíle a zamyslíme se nad úkoly, které se splnit nepodařilo. Možná bychom se měli pustit do něčeho nového... Po jakém zboží a službách bude příští rok poptávka? "Podnikatelé a živnostníci by neměli příliš naslouchat ,zaručeným' tipům ohledně budoucích ekonomických trendů, ale měli by dělat to, co je baví nebo čemu věří, že má hlubší smysl. A dělat to, jak nejlépe dovedou," doporučuje ekonom Jan Libich. Přesto jsou následující názory investorů, podnikatelů a poradců zajímavou inspirací.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se