Na přelomu roku s uspokojením odškrtneme dosažené cíle a zamyslíme se nad úkoly, které se splnit nepodařilo. Možná bychom se měli pustit do něčeho nového... Po jakém zboží a službách bude příští rok poptávka? "Podnikatelé a živnostníci by neměli příliš naslouchat ,zaručeným' tipům ohledně budoucích ekonomických trendů, ale měli by dělat to, co je baví nebo čemu věří, že má hlubší smysl. A dělat to, jak nejlépe dovedou," doporučuje ekonom Jan Libich. Přesto jsou následující názory investorů, podnikatelů a poradců zajímavou inspirací.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.