Kofola pokračuje v masivním rozšiřování svého portfolia. Z výrobce vlastních druhů nápojů jednotlivých kategorií se stále více stává spíše distributorem. A také společností, která kupuje firmy se silnou pozicí a známou značkou na atraktivních trzích.
Nejčerstvějším krokem takové politiky firmy řízené rodinou Samarasových je získání distribuce rakouské, téměř sto let staré značky džusů Rauch pro český a slovenský trh. Kofola výrobky s touto značkou bude dodávat jak do restaurací, tak i obchodů a čerpacích stanic. To jí má přinést nových téměř 500 milionů korun na ročních tržbách a rozšíření portfolia na dvojnásobek - tedy na dvě stovky produktů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...