Kofola pokračuje v masivním rozšiřování svého portfolia. Z výrobce vlastních druhů nápojů jednotlivých kategorií se stále více stává spíše distributorem. A také společností, která kupuje firmy se silnou pozicí a známou značkou na atraktivních trzích.

Nejčerstvějším krokem takové politiky firmy řízené rodinou Samarasových je získání distribuce rakouské, téměř sto let staré značky džusů Rauch pro český a slovenský trh. Kofola výrobky s touto značkou bude dodávat jak do restaurací, tak i obchodů a čerpacích stanic. To jí má přinést nových téměř 500 milionů korun na ročních tržbách a rozšíření portfolia na dvojnásobek - tedy na dvě stovky produktů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se