Mnohohlasou scénickou skladbou z válečných zákopů začal minulý týden ve Stavovském divadle Pražský divadelní festival německého jazyka. Belgický režisér Luk Perceval svou koláž Fronta – Na západní frontě klid vytvořil z románů Ericha Marii Remarqua, Henriho Barbusse a dobových dokumentů. Percevalova práce ale není jen oslavným monumentem připomínajícím výročí první světové války, střepiny příběhů a obrazů se do diváků zarývají. Fronta svědčí o podstatě jakékoli války, o zvláštním prožitku lidské existence na hraně života a smrti nebo o situacích, kdy se v člověku uvězněném v bahně zákopů probouzejí instinkty zvířete.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.