Zatímco největší řetězce s potravinami se letos v Česku "požíraly" navzájem a přepisovaly maloobchodní žebříčky, Globus zůstal v závětří. Nekoupil konkurenta ani neotvíral nové obchody a v tichosti vyměnil své české jednatele. Mezitím ale významně rostl a připravuje zviditelnění: přebuduje postupně svých patnáct hypermarketů, představí nový koncept a na jaře ho podpoří marketingovou kampaní.
"Při tržbách 23 miliard korun jsme vydělali zhruba 200 milionů korun," říká v rozhovoru pro HN Bronislav Matyšek, marketingový šéf Globusu, který do řetězce přišel po letech působení ve firmě PepsiCo. Zatím jde o předběžné výsledky. Znamenají ale, že společnost měla v posledním finančním roce (končícím v červnu 2014) nejvyšší zisk za poslední čtyři roky.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru