Švédský prodejce oděvů Hennes & Mauritz (H&M) hodlá příští rok spustit internetový prodej v osmi zemích. Firma uvedla, že vedle České republiky a Slovenska to bude v Belgii, Bulharsku, Maďarsku, Polsku, Portugalsku a Rumunsku.

Své první kamenné obchody pak chce podle agentury Reuters otevřít v Indii, Peru, Jihoafrické republice a na Tchaj-wanu.

Společnost H&M vznikla v roce 1947 a je druhým největším prodejcem oděvů po španělské firmě Inditex, majitelem obchodů s oděvy Zara. Kromě značky stejného jména vlastní i značky COS, Monki, Weekday, Cheap Monday a & Other Stories. V 55 zemích světa má zhruba 3400 obchodů.

V internetovém prodeji firma zatím zaostává za konkurencí. Na konci čtvrtletí prodávala přes internet v celkem 13 zemích. Počet internetových obchodů konkurenční Zary je zhruba dvojnásobný.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru