Nové aplikace poskytují jednoduchý přístup k jednotlivým horizontálním funkcím (schvalování, náklady, docházka zaměstnanců, ...) řešení Oracle E-Business Suite. Stejně tak umožňují na rolích založený přístup k funkcím určeným pro různá firemní oddělení (např. objednávky prodeje, zakázky, informace o produktech, zásoby, výroba, projektový management, údržba, terénní servis, ...).

Nové mobilní aplikace jsou pro licencované uživatele sady Oracle E-Business Suite k dispozici zdarma. Díky kompatibilitě s verzemi Oracle E-Business Suite 12.1.3 a 12.2 je většina organizací může nasadit bez nutnosti upgradu. Aplikace ve verzi pro systém iOS lze získat na Apple App Store, plánuje se také verze pro OS Android.

Nově uvedené aplikace byly vyvinuty a sestaveny na základě platformy Oracle Mobile Application Framework. Tato platforma urychluje a zjednodušuje vývoj mobilních aplikací, umožňuje jednou vyvinutou aplikaci nasadit na různých platformách, zajistit požadované zabezpečení i šifrování dat během jejich celého životního cyklu (end-to-end) a poskytuje rozhraní, na jaké jsou zvyklí uživatelé příslušného zařízení.

Horizontální i specializované aplikace

Horizontální mobilní aplikace pro práci se sadou Oracle E-Business Suite jsou určeny zaměstnancům napříč organizací a umožňují jim jednoduše provádět konkrétní operace kdykoliv a odkudkoliv. Jedná se o následující aplikace: Mobile Approvals, Mobile Expenses, Mobile Timecards a Mobile iProcurement.

Druhá skupina nově uvedených mobilních aplikací je určena zaměstnancům jednotlivých oddělení. Slouží jako podpora pro rozhodování a provádění obchodních operací, usnadňují přístup k datům i klíčovým podnikovým funkcím: Mobile Sales Orders, Mobile Inventory, Mobile Product Information, Mobile Procurement, Mobile Project Manager, Mobile Discrete Production Supervisor, Mobile Process Production Supervisor, Mobile Project Manufacturing, Mobile Maintenance a Mobile Field Service.