Náklady na marketing bývají v malých firmách nejhůře obhajitelné. Můžete mi zaručit, že to opravdu přinese větší tržby? ptá se většinou majitel. Ještě horší situace nastává, když osvícení kolegové chtějí dát vědět o vlastní firmě na sociálních sítích. Představa, že může kdokoliv podnikání firmy zkritizovat, či dokonce záměrně napadnout, odradí spoustu podnikatelů. Připravují se tak přitom o levný a účinný komunikační nástroj, který může byznys opravdu pozvednout. Příklad z praxe najdete na straně 8: Krachující brašnářství se díky představování své práce na Facebooku stalo velmi populární a jeho tržby vyletěly vzhůru.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.