Na začátku bylo malé brašnářství, které se nacházelo těsně před krachem. Na konci je prosperující firma, která vyrábí stovky kožených výrobků měsíčně, od peněženek přes opasky až po brašny. Lidem z Brašnářství Tlustý a spol. přitom loni pomohla jedna jediná věc - dali o své práci vědět potenciálním zákazníkům prostřednictvím sociálních sítí.

"Facebook zafungoval perfektně. Zřídili jsme si na něm firemní profil a začali používat placené reklamní příspěvky, díky nimž začala návštěvnost našeho profilu růst. Vsadili jsme na pět věcí - pravdu, bezprostřednost, humor, slušnost a rychlost," říká ředitel firmy Ivan Petrův, který se do podnikání v řemesle pustil po patnáctileté kariéře v IT byznysu.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.