Na začátku bylo malé brašnářství, které se nacházelo těsně před krachem. Na konci je prosperující firma, která vyrábí stovky kožených výrobků měsíčně, od peněženek přes opasky až po brašny. Lidem z Brašnářství Tlustý a spol. přitom loni pomohla jedna jediná věc - dali o své práci vědět potenciálním zákazníkům prostřednictvím sociálních sítí.

"Facebook zafungoval perfektně. Zřídili jsme si na něm firemní profil a začali používat placené reklamní příspěvky, díky nimž začala návštěvnost našeho profilu růst. Vsadili jsme na pět věcí - pravdu, bezprostřednost, humor, slušnost a rychlost," říká ředitel firmy Ivan Petrův, který se do podnikání v řemesle pustil po patnáctileté kariéře v IT byznysu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se