Vadí vám, že při prezentaci na sociálních sítích občas pouze odhadujete dopad na potenciální klienty? Řešením může být používání e-mailového marketingu, jehož účinek lze zjistit až na úroveň každého poslaného e-mailu.

Obecně platí, že obchodní sdělení můžete posílat na adresy, které jste získali na základě předchozího souhlasu pro jejich zasílání, nebo na základě obchodního vztahu, tedy na adresy vašich stávajících zákazníků. "Mnoho firem se domnívá, že pokud si databázi kontaktů zakoupí, je všechno v pořádku. Tak to ale v žádném případě není. Souhlas je nepřenosný, a tudíž jediné, co nákupem databáze adres získáte, jsou tyto adresy, nikoliv právo je použít," upozorňuje Jakub Olexa ze společnosti Mailkit, která se problematice e-mailového marketingu věnuje od roku 2005.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.