Spojení pop-up jsme si už zvykli slýchat zejména ve spojitosti s agresivní reklamou, která na nás vyskakuje při otevírání webových stránek. Pop-up neboli rychle se vynořující či lidově "vyskakující" však mohou být třeba i restaurace - jejich hosté si užívají skutečnost, že předem znají pouze termín hostiny, zatímco skladbou menu i atraktivním místem se nechávají překvapit. A nově se v Česku začínají objevovat i pop-up shopy, tedy dočasné obchody, které mají otevřeno třeba jen několik dnů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se