Personální ředitelka společnosti KPMG Česká republika Hana Velíšková je přesvědčena, že za zdmi firmy už dávno neplatí mýty o poradenských společnostech, v nichž lidé pracují od nevidím do nevidím a nemají čas na osobní život. Podle ní má KPMG Česká republika v žebříčcích oblíbenosti mezi tuzemskými vysokoškoláky úspěch hlavně proto, že je otevřená a přátelská. Zavedli flexibilní úvazky, práci z domova, a i když se na to někteří konzervativnější členové vedení občas dívají jako na divné vymoženosti dnešní doby, respektují to. "Mladí lidé chtějí uspět, ale zároveň chtějí, aby je práce bavila. V tom je mezi nimi a generací jejich rodičů i prarodičů největší rozdíl," říká Hana Velíšková.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?