Personální ředitelka společnosti KPMG Česká republika Hana Velíšková je přesvědčena, že za zdmi firmy už dávno neplatí mýty o poradenských společnostech, v nichž lidé pracují od nevidím do nevidím a nemají čas na osobní život. Podle ní má KPMG Česká republika v žebříčcích oblíbenosti mezi tuzemskými vysokoškoláky úspěch hlavně proto, že je otevřená a přátelská. Zavedli flexibilní úvazky, práci z domova, a i když se na to někteří konzervativnější členové vedení občas dívají jako na divné vymoženosti dnešní doby, respektují to. "Mladí lidé chtějí uspět, ale zároveň chtějí, aby je práce bavila. V tom je mezi nimi a generací jejich rodičů i prarodičů největší rozdíl," říká Hana Velíšková.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Kdyby si čeští studenti ekonomických škol mohli vybrat, pro koho z "velké čtyřky" poradenských společností chtějí pracovat, šli by do KPMG Česká republika.
  • Firma láká každého desátého z nich. Vyplývá to z průzkumu Universum, uskutečněného ve spolupráci se skupinou Studenta Media.
  • V Česku se jej zúčastnilo 3143 studentů ekonomických oborů z 39 vysokých škol.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.