Mít poutavý, hodně známý příběh o svém vzniku a historii se vyplácí. Hlavně pokud chce firma přitahovat vysokoškolačky, aby se v ní ucházely o práci. Výzkum společnosti Universum ukázal, že právě společnosti se silným příběhem jsou pro studentky vysokých škol velmi lákavé. A to i když jim zpočátku nenabízejí žádnou závratnou kariéru.

V žebříčcích ideálních zaměstnavatelů jsou u žen velmi vysoko firmy, jimž se říká "blind flights", tedy lety naslepo. "Jsou to společnosti, které kariéru pro studenty nijak výrazně neakcentují, ale jsou svými produkty nebo příběhem přitažlivé. Když se zeptáte, proč by u nich studentky chtěly pracovat, často ani nevědí," říká Tomáš Rašner, manažer společnosti Universum pro Česko. Do této skupiny patří například Česká národní banka, Student Agency nebo České aerolinie. "Je to tedy často více pocitový než racionální výběr. U studentek dále bodují firmy, jejichž produkty jsou atraktivní pro ženy, jako třeba L'Oréal či Nestlé," podotýká Rašner.

V článku se dále dozvíte

  • Má-li firma vlastní příběh, příjemný produkt a dbá na etiku, pro mnoho studentek je to dost na to, aby do takové firmy chtěly nastoupit. Je to pro ně dokonce důležitější než příslib kariéry. Muži jsou oproti tomu dravější a racionálnější a přitahují je například silné investiční skupiny.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.