Mít poutavý, hodně známý příběh o svém vzniku a historii se vyplácí. Hlavně pokud chce firma přitahovat vysokoškolačky, aby se v ní ucházely o práci. Výzkum společnosti Universum ukázal, že právě společnosti se silným příběhem jsou pro studentky vysokých škol velmi lákavé. A to i když jim zpočátku nenabízejí žádnou závratnou kariéru.

V žebříčcích ideálních zaměstnavatelů jsou u žen velmi vysoko firmy, jimž se říká "blind flights", tedy lety naslepo. "Jsou to společnosti, které kariéru pro studenty nijak výrazně neakcentují, ale jsou svými produkty nebo příběhem přitažlivé. Když se zeptáte, proč by u nich studentky chtěly pracovat, často ani nevědí," říká Tomáš Rašner, manažer společnosti Universum pro Česko. Do této skupiny patří například Česká národní banka, Student Agency nebo České aerolinie. "Je to tedy často více pocitový než racionální výběr. U studentek dále bodují firmy, jejichž produkty jsou atraktivní pro ženy, jako třeba L'Oréal či Nestlé," podotýká Rašner.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?