Jestli nemáte ve firmě někoho, jako je chief innovation officer, nějaký ten inovační tým, inovační centrum nebo aspoň inovační strategii, asi to s vámi dlouho nebude vypadat moc dobře... Nečeká vás žádná světlá budoucnost. Je mi líto, asi zhynete.

Naštěstí skoro každý něco takového má, a díky tomu jsou zítřky světlé a všichni mohou klidně spát.

Inovace se stala jedním z nejpoužívanějších léků dneška. Je to až úsměvné - pokud chci být dobrý manažer, hledám inspiraci u Jacka Welshe, dobrý marketér se inspiruje u Steva Jobse nebo jednoduše u Applu, pro světlou budoucnost jsou tu inovace. Musíme je zmínit v každé strategii a v každé prezentaci pro úroveň minimálně board minus jedna. Trochu horší je to potom s konkrétním popisem, co to tedy ta inovace v konkrétní společnosti je.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se