Pro inženýra je výzva dělat auta za dostupné peníze, říká Martin Hrdlička. Šéf vývoje podvozků a agregátů (pohonů/motorů) ve Škodě Auto dělá vše pro to, aby škodovky technicky držely krok i s mnohem dražší konkurencí.

Ve své práci ale musí myslet na to, že vozy značky musí zůstat finančně dostupné. Například týmy inženýrů ve Škodovce se snaží upravit proud vzduchu do chladiče tak, aby uchladil o jediný kelvin víc. Mohli by si práci zjednodušit zakoupením vhodné technologie, ale ta by auto příliš prodražila.

Zatím jste si přečetli méně než 5 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.