Obchod s luxusem aktuálně zažívá nejnáročnější období od roku 2009. Manažery Gucci, Prady a spol. trápí nezvykle šetrní Číňané, kterým už se nelíbí velká loga, nepokoje v Hongkongu i krymská krize. Růst tohoto průmyslového odvětví by podle analytické společnosti Bain & Co. letos neměl přesáhnout dvě procenta, což by znamenalo nejhorší výsledek za posledních pět let.

"Nad byznysem s luxusem se schyluje k dokonalé bouři," varoval nedávno Luca Solca, analytik francouzské společnosti Exane BNP Paribas. A ve špatném počasí se zřejmě nejlépe prodávají trenčkoty. I když v Exane BNP Paribas mají i jiné vysvětlení toho, proč britský výrobce tradičních nepromokavých plášťů Burberry roste všem okolnostem navzdory.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.