Pokud chcete ve světě módy hrát nějakou roli, neobejdete se dnes bez vlastní linie kosmetiky a parfémů. V poslední době to zjistily například značky jako Gucci, Michael Kors, Tory Burch anebo Christian Louboutin. Kdo by si také nechtěl ukousnout alespoň drobek trhu, jehož hodnotu experti odhadují na více než 90 miliard dolarů?

Koneckonců to z podnikatelského hlediska dává smysl. Díky pyramidovému modelu může luxusní kolekce oblečení na špičce v klidu odpočívat a dělat značce parádu, zatímco se levnější produkty na opačném konci starají o to, aby se manažeři během zveřejňování výročních hospodářských výsledků nemuseli červenat.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.