Umění říci "ne" patří k dovednostem, které nejsou vlastní každému. Brzdí nás obavy, že odmítnutím něco ztratíme nebo nenávratně pokazíme, že se odmítnutý bude zlobit. V podnikání se obáváme především ztráty klienta nebo negativních referencí, které o nás bude šířit naštvaný zákazník. Říkat "ne" v pravou chvíli je ale nutné, chceme-li podnikat úspěšně a směřovat k cílům, jež jsme si stanovili.

Zákazníci občas přicházejí s požadavky, které není možné splnit, ať už se týkají neúnosně vysoké slevy, příliš krátkého termínu pro zhotovení zakázky či dodání zboží nebo způsobu provedení služby, který nemáme v nabídce. Naslibovat nemožné jen proto, abychom zákazníka neztratili, je ovšem krátkozraké. Pokud své sliby nesplníme, o klienta nakonec stejně přijdeme, a navíc uškodíme své pověsti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.