Bez ohledu na konkrétní obor, typ prodeje a to, zda se jedná o obchodování s koncovým spotřebitelem nebo firmou, je zřejmé, že nikdy v minulosti nebyli prodejci pod takovým tlakem na rychlou změnu jako dnes. Přičemž při prodeji koncovým zákazníkům je tento tlak asi nejvyšší. 

Stále platí otřepané klišé, že úspěšné prodejní organizace musí být vždy o krok před konkurencí. Často hledají rezervy v efektivitě svých procesů, zkouší vylepšit prodejní taktiku a zvýšit svou výkonnost. Dnešní technologie naštěstí vše zjednodušují a umožňují rozhodovat na základě interních i externích dat a v širším kontextu předchozích interakcí se zákazníkem. Při jejich správném využití tak mohou prodejcům pomoci přizpůsobit se změnám tím, že zjednodušují proces prodeje a umožňují pracovat daleko efektivněji.

Velmi jednoduše lze analyzovat, jakým směrem se vydat. Může jít přitom pouze o jednoduché zpracování zprávy od zákazníka někde na sociální síti, že ho stávající řešení vaší konkurence štve a že by chtěl něco lepšího. Pro zákazníka obyčejné politování, pro firmu silný náboj v konkurenčním boji.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se