Zabere nakonec antihudečkovská kampaň billboardistů? Zatím to vypadá, že spíše ne. TOP 09 je stále favoritem pražských voleb a ani Hudeček sám si mezi kandidáty na primátora nevede zle. Je otázkou, proč nejpropracovanější negativní kampaň v historii české komunální politiky funguje méně, než její organizátoři a sponzoři čekali.

Jednou z možných odpovědí je, že Pražané tuší, že se pravdy ve sporu Hudeček versus BigBoard nedoberou. Mohou sice zauvažovat, zda primátor nešel při sepisování stavebních předpisů záměrně na ruku developerům a konkurenci BigBoardu, firmě JCDecaux, zároveň je ale nemůže nenapadnout varianta, že jde o účelovou pomluvu.

Pokus o řešení hádanky nakonec zřejmě většina voličů vzdá a bude se rozhodovat podle jiných témat. Přesto snažení billboardistů nemusí být nakonec zcela bez efektu.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?