Co je velké, to vynáší, bylo heslem mnoha firem před krizí. Podniky fúzovaly, zvětšovaly se... až přišla krize a s ní i takzvaný cost cutting, tedy osekávání počtu zaměstnanců, optimalizace výroby a také zaměření na "core byznys". Kdysi opěvované synergické efekty z velikosti se ukázaly být limitované právě onou velikostí, která se od jisté chvíle evidentně stala brzdou.

Po zmenšování "uvnitř" nyní pro ty samé firmy (jimž osekávání tak úplně zisk nepřineslo) nastala druhá nevyhnutelná fáze. A to rozdělení původních molochů na menší podniky, které by měly být pružnější, konkurenceschopnější, úspěšnější. A samozřejmě výdělečnější. Některé se rozdělují v rámci jedné značky, jiné prodávají, co se prodat dá, a na "core byznys" z počátků se tak úplně neohlíží.

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.