Největší výzva Ostravy zní – přestat se za své město stydět. Aglomerace dokázala absorbovat neuvěřitelné množství lidí, kteří museli změnit zaměstnání. V regionu se také za poslední roky dramaticky zlepšil stále omílaný problém s ovzduším. A ani vylidňování centra, aktuálně asi nejmódnější téma, nevnímají zdejší elity jako to, co musí Ostrava v první řadě vyřešit.

Prioritním úkolem stojícím před moravskoslezskou metropolí se tak stává zlepšení její image. Zvýšení atraktivity Ostravy, proměna jejího obrazu coby "černého" města přesyceného davy nezaměstnaných dusících se emisemi. Zdůraznění, že jde o místo s výrazným růstovým potenciálem, které nabízí čím dál víc příležitostí mladým lidem, v němž vznikají nové fakulty a nová pracovní místa. A jehož kulturní scéna co do kvality snese srovnání s Brnem či Prahou (a často je i předčí).

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.