Lukáš Pospíšil, koncertní mistr, violoncellista
Jen těžko vybírá koncertní mistr PKF svého oblíbeného skladatele. "Dvořák má nejkrásnější violoncellový koncert, kvartety, symfonie i písně. Bohuslav Martinů je pro mě moderní hudba, která umí oslovit," říká. Vášní a živelností jej zase strhává hudba Janáčkova. Haydna považuje za nejvtipnějšího autora v hudební historii.
Kateřina Javůrková, hornistka
"Nejraději hraji tam, kde jsou skvělí kolegové, dobrá atmosféra, příjemný repertoár a kvalitní dirigent. Místo už je pak docela jedno," říká mladá hornistka a vítězka loňské soutěže Pražského jara, která už má za sebou i koncert s Orchestre
de Paris.
Jan Fišer, koncertní mistr, houslista
"Nejraději hraji v sálech s dobrou akustikou a inspirativní atmosférou," říká koncertní mistr PKF, jenž upřednostňuje velké sály pro hraní s orchestrem a malé pro těsný kontakt s posluchači. Zkušenosti z orchestru se snaží předávat v Orchestrální akademii PKF, učil i masterclass.
Dagmar Mašková, violistka
Absolventka pražské konzervatoře a AMU už účinkovala pod taktovkou Claudia Abbada či s Orchestrem Gustava Mahlera. Nejraději ale hraje v PKF, věnuje se i komorní hudbě. "Cvičím od hodiny a půl doma až po šest nebo osm hodin čistého času, když se sejde zkoušení, cvičení a natáčení nebo koncert."