Zákaznická zkušenost a služby šité na míru se stávají důležitými pojmy i v bankovním sektoru. Doba, kdy klientovi stačilo pouze schválit úvěr, je pryč. Podnikatelé očekávají od bank přidanou hodnotu - poradenství, individualizovanou nabídku a nadstandardní péči.

"Zákaznická zkušenost je velké téma, o kterém se v bankovním sektoru hodně hovoří. Jsou na to vyčleněny i početné týmy - v praxi to ovšem nefunguje. Nikdo neví, jak na to," nastiňuje situaci Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu. S tímto názorem se ale samy bankovní instituce neztotožňují.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se