Zlepšily se v poslední době bankovní služby? Ve stále rostoucí konkurenci na trhu rostou i požadavky klientů. Co jsou ale skutečně banky schopné nabídnout podnikatelům, kteří žádají například o investiční úvěr, bankovní záruku nebo finance na nákup nemovitosti? Pouze schválit úvěr už dnes evidentně nestačí a tak banky hledají nové cesty, jak si udržet klienty a získat nové. Jak zlepšit zákaznickou zkušenost.

František Vlk, generální ředitel firmy Gatema, přišel v posledních letech do styku s několika bankami. Gatema se zabývá výrobou plošných spojů a informačních systémů. "V letech 2012 až 2013 jsme jednali s bankami o dlouhodobém investičním úvěru určeném k financování stavby výrobní haly a k nákupu nových technologií. Dělali jsme výběrové řízení," vzpomíná Vlk.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se