Zákaznická zkušenost je zaklínadlem dneška. Ale je to jen buzzword, nebo naopak globální trend? Myslím si, že to druhé. Pokud se zaměříme na finanční sektor, stále častěji zde vidíme inovační přístupy vycházející z principu human centered design. Podporují to i výzkumy poradenských firem.

PwC v Experience Radar 2013 přináší výsledky z amerického bankovního trhu, kde mj. upozorňují, že vztah k bance formuje jen několik málo významných událostí v životě zákazníka, takzvané momenty pravdy. A zákazník bude k bance loajální, jen když v nich banka obstojí. EY Global Consumer Banking Survey z letošního března také jasně tvrdí: ne bankovní poplatky, celková zákaznická zkušenost je cestou pro inovace bank.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se