Dlouho očekávané IPO je za dveřmi. A že to bude největší primární úpis v historii, je už téměř jisté. Ovšem ne na každého se dostane.

Jak se tedy svézt na popularitě Alibaby i bez Alibaby?

Podívejme se na Yahoo!. Tato firma má sama o sobě záporné ocenění, protože její tržní hodnota je nižší než očekávaná hodnota jejího podílu v Alibabovi a Yahoo! Japan dohromady. To jen potvrzuje, že Yahoo! dýchá plícemi Alibaby. A navíc očekávaný přísun peněz za prodej části podílu Alibaby může vzbudit naději v tučnou dividendu.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se