Z billboardového pralesa, v který strany proměnily hlavní město, mizí obří tvář primátora Tomáše Hudečka se sdělením: Vracíme vám Prahu. Kdo chce takto ulevit zamořenému veřejnému prostoru? Žádný dobroděj. To se jen firma BigBoard mstí primátorovi za vyhlášku omezující velikost billboardů na šest metrů čtverečních.

Podle BigBoardu poškodil magistrát svým omezením investici firmy o stovky milionů. To jistě. Ale poškozením investic reklamních firem je i úplné odstranění billboardů z okolí dálnic a silnic první třídy, které má platit od roku 2017. Veřejný zájem na bezpečnosti dopravy zde konečně převážil nad zájmem komerčním. V čem je ale nebezpečnější billboard na silnici první třídy než na pražské Jižní spojce?

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.