Svaz provozovatelů venkovní reklamy, který sdružuje devět společností včetně firmy BigBoard, hrozí Praze arbitráží. Jak uvedl právník svazu Marek Nespala, důvodem jsou nové pražské stavební předpisy.

Pražští radní je schválili v polovině července a platit by měly od října. Kromě toho, že upravují výšku budov nebo zahuštění domů v Praze, také omezují reklamu. Podle nového nařízení nebudou moci být v zastavěné části hlavního města žádné další stavby pro reklamu větší než šest metrů čtverečních. Tedy hlavně billboardy.

Podle svazu nahrávají předpisy jiné reklamní společnosti JCDecaux. "Způsobí absolutní likvidaci trhu s venkovní reklamou v Praze s výjimkou firmy JCDecaux," tvrdí Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoardu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se