Získat pozornost investora lze někdy i náhodou. Mnoho majitelů začínajících firem se potkalo se svými budoucími mecenáši například ve výtahu během networkingové akce. S výtahem se ostatně pojí i jeden tradiční start-upovský termín - elevator pitch. V překladu to znamená krátké osobní setkání s investorem, během něhož jej přesvědčujete, že váš projekt má smysl.

"Při takovém krátkém setkání byste měli jasně a stručně říci, co prodáváte, kdo si to koupí a proč, kdo je vaše konkurence, jakou stanovíte cenu, jak na nápadu vyděláte, kolik peněz potřebujete do začátku a na co," říká investorka Margareta Křížová, partnerka společnosti CEAG, známá z televizního pořadu Den D.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se