Získat pozornost investora lze někdy i náhodou. Mnoho majitelů začínajících firem se potkalo se svými budoucími mecenáši například ve výtahu během networkingové akce. S výtahem se ostatně pojí i jeden tradiční start-upovský termín - elevator pitch. V překladu to znamená krátké osobní setkání s investorem, během něhož jej přesvědčujete, že váš projekt má smysl.

"Při takovém krátkém setkání byste měli jasně a stručně říci, co prodáváte, kdo si to koupí a proč, kdo je vaše konkurence, jakou stanovíte cenu, jak na nápadu vyděláte, kolik peněz potřebujete do začátku a na co," říká investorka Margareta Křížová, partnerka společnosti CEAG, známá z televizního pořadu Den D.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.