Během letošního prvního pololetí se změnilo pořadí bank, kterým se nejlépe daří prodávat nové hypotéky domácnostem. O prvenství přišla Česká spořitelna. Banka s největším počtem klientů totiž v této části trhu během prvních šesti měsíců nebyla tak úspěšná jako loni.

Zatímco celkový objem nově poskytnutých hypoték (a to včetně refinancování) se za pololetí meziročně snížil o 5,5 procenta, u spořitelny šlo o propad téměř 16 procent. Podobné to bylo i u počtu sjednaných hypoték. A to navzdory tomu, že i letos spořitelna přicházela s nejvýhodnějšími akčními nabídkami a do svých kampaní nasadila i v Česku naprostou novinku - hypotéky přes Facebook s vůbec nejnižší sazbou na trhu. Ukazuje to neveřejná statistika ministerstva pro místní rozvoj, kterou mají HN k dispozici.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se