Spotřeba vína v České republice meziročně stoupá. Vyplývá to nejen ze statistik Českého statistického úřadu a Celní správy, ale nárůst obratu hlásí i lídr českého trhu s vínem, společnost Bohemia Sekt. Podle Martina Fouska, marketingového ředitele Bohemia Sektu, došlo za prvních šest měsíců v kategorii tichých vín ke zvýšení obratu o 12 procent.

Naproti tomu retail audit společnosti Nielsen monitorující český gastronomický maloobchod vykazuje pokles prodeje vína. Rozdíl se přičítá rostoucím prodejům tichých vín přes různé vinotéky a pulty rozlévaného vína. Výjimkou dnes už nejsou ani prodeje vína v trafikách, u benzinových pump nebo třeba v květinářstvích.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.