K tomu aby dalo najevo svou nespokojenost se službami peněžních ústavů se dnes odhodlává čím dál tím více lidí. A často se uchylují rovnou ke změně banky. Vyplývá to alespoň z průzkumu společnosti EY (dříve Ernst and Young), která podrobila šetření více než 32 tisíc lidí ze 43 zemí světa.

Výzkum se zabývá spokojeností a zkušenostmi klientů s finančními ústavy. Podle něj jsou lidé více aktivní při řešení svých problémů a nenechají se lehce odbýt. A vyplácí se jim to. Je jich o tom alespoň přesvědčeno 54 procent těch, kteří již banku změnili. Získali podle svého názoru jak lepší služby, tak lepší přístup.  

Z průzkumu auditorské společnosti vyplynulo, že nejčastějším důvodem pro změnu peněžního ústavu jsou špatné finanční služby. Tento důvod označilo jako největší problém 33 procent lidí. Hned za ním se umístily příliš vysoké poplatky, které vadí 32 procentům klientů.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se