Do ukrajinské firmy Lugansktěplovoz, která vyrábí techniku pro kolejovou dopravu, nastupoval Pavel Česnek v květnu roku 2012. Jeho úkolem, který coby nový povolaný krizový manažer dostal od vlastníka - ruského Transmašholdingu -, byl jasný: továrnu se 7500 zaměstnanci vytáhnout ze ztráty a zvednout produktivitu práce.

Žádné instrukce, jak by měl postupovat v případě, že třeba nastane válka, tehdy ale nedostal.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.