Americký web Fashionista.com nedávno přišel s příběhem Niny, třicetileté manažerky newyorské módní firmy, která si koupila kabelku Céline. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby se Nina nepřiznala, že model Trapeze navzdory vygravírovanému logu Céline na zlaté přezce nepochází z pařížské Avenue Montaigne 53, nýbrž od známé její matky, jež do Ameriky dováží perfektní padělky.

"Raději šetřím, abych mohla cestovat," svěřila se Nina reportérovi a dodala: "Luxusní značky jsou dnes tak nehorázně drahé. A když víte vše o produkci a marketingu, dvakrát si rozmyslíte, kolik vlastně chcete za kabelku utratit."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se