Budoucí ekonomické chování každého z nás (jednotlivce, domácnosti, firmy, obce) se ve velké, a v moderní společnosti stále rostoucí míře odvíjí mimo jiné od jedné velmi zajímavé skupiny faktorů: od zprostředkovaných veřejně dostupných informací, statistik, zpráv, prohlášení politiků, centrálních bankéřů atp.

Tato skupina faktorů může klidně signalizovat něco zcela jiného, než nám říkají naše osobní zkušenost a nálada, ale vnímání toho, co si myslí a zažívají ostatní, hraje přesto silnější roli ve formování naší mysli, chování a strategii, než si myslíme. Obsah a tón prohlášení politiků, centrálních bankéřů, statistiků, médií, manažerů zachycují přitom stejně intenzivně sofistikované "radary" firem, jako intuitivní a podvědomé vnímání běžných občanů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se