Jan Plamínek (40 )do Economie, vydavatelství Hospodářských novin, týdeníku Ekonom a odborných časopisů, přišel z modřanské Mladé fronty, kde od srpna 2007 řídil inzerci bezplatného ekonomického deníku E15, v posledním roce pak celou divizi E15 vedl. V letech 2000-2007 působil v rámci obchodního týmu Ringieru.

V Economii bude je úkolem diverzifikovat zdroje inzertních příjmů a zefektivnit práci inzertního týmu, oznámila firma.

„Jedním z mých hlavních úkolů je najít a vytvořit reálné inzertní příležitosti, které se liší od zažitého dogmatu displejové reklamy, a to především v B2B komunikaci. Stejně důležitým zadáním pak bude posílení inzerce ze sektoru SME,“ uvedl nový šéf inzerce. „Velkou příležitost pro vydavatelství Economia vidím v potenciálu odborných titulů a pochopitelně také ve všech formách elektronické distribuce obsahu,“ dodal.

Související