Petr Tošner se stal regionálním marketingovým ředitelem pro Východní Evropu.

Do Axis Communications přihází po sedmi letech strávených v IBM, kde postupně zastával řadu manažerských pozic v regionálním a místním marketingu a obchodě – naposledy post CEE Market Development manažera. Před IBM pracoval 3 roky pro Microsoft. V Axisu bude zodpovědný za rozvoj kompletních marketigových a komunikačních aktivit – zaměřených na distributory, partnery, tisk a zákazníky v regionu celé Východní Evropy zahrnující Rusko a CIS.

Tošner je držitelem titulů MBA z britské Warwick Business School and Ing. (informační management) z Univerzity Hradec Králové.

Ve volném čase se kromě své rodiny věnuje vysokohorské turistice a běhu.

 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.