S přispěním Lenky Filipové

Minulou neděli se v sedmi stech vybraných hospodách po celém Česku, podporovaných značkou Gambrinus, pilo levněji. Prvních sto vytočených piv v čase televizního zápasu fotbalové ligy v nich stálo o pět korun míň. Podobné to bude každou další neděli, kdy se bude hrát fotbalová liga, které je Gambrinus zároveň sponzorem.

"Doufáme, že se k našemu nápadu podpory fotbalové atmosféry v hospodách přidají další podniky," říká marketingový ředitel značky Gambrinus Miroslav Peichl. Taková hospoda bude mít v čase ligových zápasů připravené různé soutěže pro své hosty, v provozovně by mělo z propagačních letáků, plakátů a třeba speciálních tácků být zřejmé, že je zaměřena na fotbal. Bude ale na každé, jak konkrétně fotbalovou neděli uchopí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Gambrinus chystá stovky fotbalových hospod. Rozšiřovat značkové restaurace chtějí všechny velké pivovary, své podniky chystají i ty menší.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.