Každý ho zná z reklamy v rádiu, kde jako majitel sítě prodejen láká na nákup levných praček, ledniček nebo televizí. Šéf a vlastník největšího obchodního řetězce s elektrospotřebiči v českých rukou ale jinak veřejně prakticky nevystupuje a nedává rozhovory.

Jindřich Životský tvrdí, že i nadále se chce věnovat jen svému podnikání, rozvíjet značku, přidávat prodejny a – jak rád zdůrazňuje – dávat práci lidem v regionech od Chebu po Břeclav.

Jeho firma Okay je na trhu již dvacet let a po několika letech propadu tržeb se loni vrátila k růstu, když její tržby překročily pět miliard korun.

Nedávno navíc díky akvizici firmy Jena firma Okay ukročila také k prodeji nábytku. Ten přitom vidí jako ideální doplněk svého sortimentu. "Když budete koukat na pěknou novou televizi, chcete sedět v pěkné nové sedačce," říká Životský.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru