Za velmi krátkou dobu si Češi zvykli kupovat "neznačkový" ibuprofen netradiční bílé barvy, různé vitaminy nebo levnější náplasti bez loga originálního výrobce. Potvrzují to lékárenské řetězce, kterým prodej volně prodejných léků, doplňků i zdravotní kosmetiky pod vlastní privátní značkou loni vynesl přes miliardu korun.

"Prodej naší privátní značky vzrostl v Česku meziročně o 230 procent, na Slovensku dokonce o 340 procent, ale to je dáno tím, že tam jsme začali s tímto byznysem později," řekl HN Michal Petrov, mluvčí největšího lékárenského řetězce v Česku - Dr. Maxe, který uvedl svou privátní značku na trh v lednu 2012.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se