O nejpopulárnějším českém zpěvákovi se říkalo, že státu vydělá víc deviz než mladoboleslavská Škodovka. Jak si obchodní značka Karel Gott vede dnes, kdy zpěvák slaví 75. narozeniny?

PĚVEC LÁSKY

Kdykoli měl Karel Gott v 70. či 80. letech přijít na jednání do vydavatelství Supraphon, ženy v kancelářích se rozzářily. I tu nejprostší uklízečku uměl pozdravit jako dámu, na každou se dokázal usmát a dát jí najevo přirozenou úctu. Od té doby se svět proměnil, ale jádro Gottovy značky, obdiv k ženám, se nezměnilo. Gott byl a zůstává pěvcem lásky, i když se režimy střídají. Jen obdiv k ženám by ale k naplnění obsahu Gottovy značky nestačil.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.