O nejpopulárnějším českém zpěvákovi se říkalo, že státu vydělá víc deviz než mladoboleslavská Škodovka. Jak si obchodní značka Karel Gott vede dnes, kdy zpěvák slaví 75. narozeniny?

PĚVEC LÁSKY

Kdykoli měl Karel Gott v 70. či 80. letech přijít na jednání do vydavatelství Supraphon, ženy v kancelářích se rozzářily. I tu nejprostší uklízečku uměl pozdravit jako dámu, na každou se dokázal usmát a dát jí najevo přirozenou úctu. Od té doby se svět proměnil, ale jádro Gottovy značky, obdiv k ženám, se nezměnilo. Gott byl a zůstává pěvcem lásky, i když se režimy střídají. Jen obdiv k ženám by ale k naplnění obsahu Gottovy značky nestačil.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.