Pavel Šíma se ještě jako student posledního ročníku brněnské politologie v roce 2012 ucházel o stáž v marketingovém oddělení jedné z velkých českých stran. O to místo tehdy usilovalo sedm zájemců a jeho jediného nevzali.

"Řekl jsem jim, že v Česku se politický marketing dělá špatně. Že ve Spojených státech to dělají jinak. Jenže o takového chytrolína tehdy asi nestáli, a tak jsem byl jediný, kdo neuspěl," vzpomíná nyní s úsměvem na své začátky v zákulisí politiky a volebních kampaní.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se